Logo Forda auto-watin - logo

Serwis Pojazdów Dostawczych

Dbamy, aby Twój biznes "kręcił się" bez przerwy


Program Transit24 / Serwis Pojazdów Dostawczych - programem partnerstwa biznesowego.

Zostaliśmy stworzeni do kompleksowej obsługi całej gamy samochodów marki Ford. Działy handlowe, doradcy serwisowi oraz cały personel techniczny ukerunkowany został na cel: przewidywanie i realizacja oczekiwań kierowców i użytkowników pojazdów.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych obecnych i przyszłych klientów, Serwis Pojazdów Dostawczych zapewnia wysoki poziom usług, opiekę i doradztwo klientom użytkujących pojazdy dostawcze. To odpowiedź na wszelkie zagadnienia związane z transportem, to rozwiązanie przygotowane przez fachowców dla fachowców.

Standardy programu Transit24 zapewniają wysoki priorytet obsługi, zawierają rozwiązania dla napraw pilnych, serwis "od ręki" w nagłych przypadkach, bezpłatny Assistance12, elastyczny czas pracy serwisów, rozszerzone godziny otwarcia warsztatu oraz zastępcze pojazdy dostawcze Transit.

 

 


Korzyści


Oferta, standardy, organizacja, Program Transit24 / Serwis Pojazdów Dostawczych Ford zapewniają klientom:

Minimalizowanie czasu obsługi

  • Naprawy pojazdów unieruchomionych na drodze w ciągu 24 godzin. Jeżeli nie jest to możliwe z powodu, np. braku części, oferowanie pojazdu zastępczego i dokończenie naprawy po otrzymaniu części.
  • Umówienie standardowej wizyty w serwisie do trzech dni.
  • Gwarancja mobilności: oferowanie alternatywnych środków transportu, kiedy pojazd jest naprawiany.
  • Usługa recepcji bezpośredniej / e-check umożliwiająca szybką diagnostykę pojazdu w obecności klienta.
  • Ford Assistance 12.
  • Obowiązkowe badania techniczne pojazdów.

Optymalizowanie kosztów utrzymania pojazdu

  • Program ochrony pogwarancyjnej: opcjonalne pakiety dopasowane do sposobu użytkowania pojazdu.
  • Przeglądy międzyokresowe stanu technicznego i bezpieczeństwa pojazdu.
  • Usługa mycia pojazdów.
  • Bezpłatne Wi-Fi dostępne w salonie i serwisie.
  • Dostawcze pojazdy zastępcze.
  • Elastyczny czas pracy serwisu i przedłużone godziny otwarcia.

 

Standardy


Dla osiągnięcia powyższych celów - korzyści klientów, Serwis Pojazdów Dostawczych objęty jest standardami:




 



Priorytet w przyjęciu do serwisu - dostosowanie godzin otwarcia serwisu do potrzeb klientów, wydzielenie specjalnego - wygodnego parkingu dla Transitów. Przyjęcie i oględziny pojazdu na wydzielonym stanowisku recepcyjnym. Możliwość pozostawienia pojazdu w godzinach nocnych na parkingu serwisu w celu wykonania przeglądu lub naprawy jak najwcześniej w dniu następnym.


 

Dedykowany Doradca Serwisu Pojazdów Dostawczych - przyjęcie do serwisu przez doświadczonego specjalistę, znającego dokładnie specyfikę w/w pojazdów, a także oczekiwania klienta instytucjonalnego, właściciela - użytkownika pojazdów dostawczych Ford: Transit, Connect, Van Fiesta oraz Ranger.




 


Dostępność
niezbędnych materiałów i części eksploatacyjnych w magazynie oraz możliwość sprowadzenia części do zakończenia ewentualnej naprawy w przeciągu 24h.




 



Gwarancja 24 miesiące na wszystkie usługi i części zamienne.







 

Oferowanie zapewnienia mobilności - zapewnienie mobilności klienta Serwisu Pojazdów Dostawczych w czasie pozostawienia samochodu w serwisie. Przejrzysta oferta rozwiązań mobilności jest proponowana podczas umawiania wizyty.




 

Aktywna komunikacja z użytkownikami/właścicielami pojazdów dostawczych obejmująca regularne badanie stopnia zadowolenia po każdej wizycie w serwisie oraz systematyczne kontaktowanie się z administratorami parków pojazdów dostawczych w celu poznania ich oczekiwań i następnie proponowanie odpowiednich rozwiązań serwisowych.




 

Wyposażenie techniczne serwisu pojazdów dostawczych to dysponowanie kilkoma dobrze wyposażonymi stanowiskami do obsługi pojazdów oraz pełnym zestawem narzędzi serwisowych. Stanowisko recepcji przejazdowej jest przystosowane do obsługi pojazdów z wysokimi zabudowami. Dysponujemy myjnią przystosowaną do mycia pojazdów dostawczych.



 

Assistance 24h - holowanie unieruchomionych pojazdów dostawczych do serwisu, a także w ramach możliwości, oferowanie pojazdu zastępczego do przewiezienia ładunku unieruchomionego pojazdu klienta, do miejsca docelowego, jeżeli jest to konieczne.




 

Proces obsługi i komunikacji opisany jest praktycznymi procedurami wynikającymi z najlepszych doświadczeń Forda zorientowanych na klienta i użytkowników pojazdów dostawczych. Nowoczesna organizacja Serwisu Pojazdów Dostawczych pozwala w pełni na skupieniu się na bezpośredniej obsłudze naszych klientów.