Dla firm - Business Service Club
Oferujemy Państwu specjalny Program Businnes Service Club (BSC), będący ofertą obsługi posprzedażnej skierowaną do Klientów Flotowych realizowaną w autoryzowanych Stacjach Obsługi Ford. Oferta BSC zapewnia profesjonalną opiekę serwisową pojazdom firmowym obejmującą serwis mechaniczny oraz obsługę powypadkową blacharsko-lakierniczą dla nowych pojazdów jak i już eksploatowanych.
Udział w Programie to bezpieczeństwo, wygoda i pewność korzystania wyłącznie z oryginalnych części i technologii naprawczych Forda. Tym samym BSC to bezstresowe użytkowanie floty samochodowej.
Podstawowe korzyści wynikające z udziału w Business Service Club:
- kompleksowa opieka nad parkiem samochodowym
- przewidywalność i optymalizacja kosztów
- wybór opcji Programu i zakresu obsługi
- dostęp do elektronicznych narzędzi monitorowania procesu napraw pojazdów
- zapewnienie mobilności użytkownika w oparciu o flotę pojazdów zastępczych
- usługi dodatkowe w obsłudze pojazdów (na życzenie)
-
dogodne warunki płatności i fakturowania
Pakiet Gwarant
Zapewnia stałe koszty obsługi serwisowej dla samochodów nowych w sieci dealerów BSC w ustalonym czasie, przy uwzględnieniu limitu przebiegu, jaki został zadeklarowany przez Klienta, oraz okresu eksploatacji pojazdów. Pakiet Serwisowy Gwarant zapewnia:
- sieciową opiekę koordynatora serwisu,
- jedną fakturę,
- stałe koszty obsługi serwisowej (ryczałt miesięczny) dla samochodów obsługiwanych w sieci dealera BSC w ustalonym czasie, przy uwzględnieniu limitu przebiegu, jaki został zadeklarowany przez Klienta, oraz okresu eksploatacji pojazdów.
Zakres Pakietu Gwarant obejmuje:
- Przeglądy standardowe w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda dokonywane zgodnie z harmonogramem przeglądów opisanym w książce serwisowej, przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda.
- Wymianę elementów eksploatacyjnych, podlegających naturalnemu zużyciu w trakcie eksploatacji samochodu dokonywanej w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda, przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda.
- Naprawy samochodów w przypadku awarii spowodowanych działaniem czynników wewnętrznych pojazdu, konieczne do zapewnienia prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji pojazdu używanego przez Klienta, dokonywane w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda, przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda.
- Usługi Ford Pomoc – świadczenia Assistance przez 24 godziny 7 dni w tygodniu, polegające na zorganizowaniu i pokryciu kosztów holowania pojazdu, który na skutek wypadku drogowego, kolizji lub awarii utracił zdolność do samodzielnego poruszania się. Uszkodzone pojazdy będą holowane bezpłatnie do najbliższej Autoryzowanej Stacji Serwisowej Ford, będącej członkiem BSC, niezależnie od posiadanego ubezpieczenia oraz gwarancji na pojazd.
- Pakiet mobilności (auto zastępcze podobnej klasy do dyspozycji na czas wykonania usługi).
Opcje dodatkowe
Serwis ogumienia (zakup opon zimowych oraz letnich, sezonowa ich wymiana, wyważanie oraz przechowanie).
Standard obsługi
Pakiet serwisowy Gwarant oparty na określonych standardach obsługi posprzedażnej zapewnia:
- Opiekę Dealera Koordynatora nad parkiem samochodowym Klienta realizowaną w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda na terenie całego kraju.
- Priorytetowość w przyjęciu pojazdu Klienta do serwisu.
- Najkrótszy możliwy czas naprawy.
- Wydłużony czas pracy serwisu (co najmniej 60 godzin w tygodniu).
- Bezgotówkowy system rozliczeń w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda członków BSC.
- Scentralizowany system rozliczania kosztów obsługi posprzedażnej – jedna zbiorcza faktura od Dealera Koordynatora.
- Zbiorczą, miesięczną fakturę z co najmniej 14-dniowym terminem płatności.
- System rozliczeń oparty na stałych miesięcznych ratach wyliczanych na podstawie deklarowanego przebiegu.
Pakiet Opieka
Zapewnia sieciową opiekę koordynatora serwisu nad parkiem samochodowym Klienta oraz rzeczywiste koszty obsługi posprzedażnej w sieci Dealerów BSC oparte na:
- stałej stawce jednostki pracy serwisu,
- stałej wartości rabatu na części zamienne,
- jednolitych normach czasowych producenta (LTS).
Zakres:
- Przeglądy standardowe w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda dokonywane zgodnie z harmonogramem przeglądów opisanym w książce serwisowej, przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda.
- Wymianę elementów eksploatacyjnych, podlegających naturalnemu zużyciu w trakcie eksploatacji samochodu dokonywanej w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda, przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda.
- Naprawy samochodów w przypadku awarii spowodowanych działaniem czynników wewnętrznych pojazdu, konieczne do zapewnienia prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji pojazdu używanego przez Klienta, dokonywane w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda, przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda.
- Usługi Ford Pomoc – świadczenia Assistance przez 24 godziny 7 dni w tygodniu, polegające na zorganizowaniu i pokryciu kosztów holowania pojazdu, który na skutek wypadku drogowego, kolizji lub awarii utracił zdolność do samodzielnego poruszania się. Uszkodzone pojazdy będą holowane bezpłatnie do najbliższej Autoryzowanej Stacji Serwisowej Ford, będącej członkiem BSC, niezależnie od posiadanego ubezpieczenia oraz gwarancji na pojazd.
- Pakiet mobilności (auto zastępcze podobnej klasy do dyspozycji na czas wykonania usługi).
Opcje dodatkowe
Serwis ogumienia (zakup opon zimowych oraz letnich, sezonowa ich wymiana, wyważanie oraz przechowanie).
Standard obsługi
Pakiet serwisowy Opieka oparty został na określonych standardach obsługi posprzedażnej i zapewnia:
- Opiekę Dealera Koordynatora nad parkiem samochodowym Klienta realizowaną w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda na terenie całego kraju.
- Priorytetowość w przyjęciu pojazdu Klienta do serwisu.
- Najkrótszy możliwy czas naprawy.
- Wydłużony czas pracy serwisu (co najmniej 60 godzin w tygodniu).
- Bezgotówkowy system rozliczeń w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda członków BSC.
- Scentralizowany system rozliczania kosztów obsługi posprzedażnej – jedna zbiorcza faktura od Dealera Koordynatora.
- Zbiorczą, miesięczną fakturę z co najmniej 14-dniowym terminem płatności.
- Znormalizowane normy czasowe obowiązujące przy rozliczaniu kosztów serwisowych.
- Jednolite ceny części zamiennych w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda członków BSC.
- System rozliczeń oparty na rzeczywistych kosztach opieki nad parkiem samochodowym Klienta realizowany w sieci Dealerów BSC.
Pakiet Twój Wybór
Zapewnia pełną opiekę nad parkiem samochodowym Klienta w ustalonym czasie realizowaną u Dealera Koordynatora w oparciu o rzeczywiste koszty usług posprzedażnych oparte na:- stałej stawce jednostki pracy serwisu u Dealera Koordynatora,
- stałej wartości rabatu na części zamienne u Dealera Koordynatora,
- jednolitych normach czasowych producenta (LTS) u Dealera Koordynatora.
Zakres:
- Przeglądy standardowe w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda dokonywane zgodnie z harmonogramem przeglądów opisanym w książce serwisowej, przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda.
- Wymianę elementów eksploatacyjnych, podlegających naturalnemu zużyciu w trakcie eksploatacji samochodu dokonywanej w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda, przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda.
- Naprawy samochodów w przypadku awarii spowodowanych działaniem czynników wewnętrznych pojazdu, konieczne do zapewnienia prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji pojazdu używanego przez Klienta, dokonywane w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda, przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda.
- Usługi Ford Pomoc – świadczenia Assistance przez 24 godziny 7 dni w tygodniu, polegające na zorganizowaniu i pokryciu kosztów holowania pojazdu, który na skutek wypadku drogowego, kolizji lub awarii utracił zdolność do samodzielnego poruszania się. Uszkodzone pojazdy będą holowane bezpłatnie do najbliższej Autoryzowanej Stacji Serwisowej Ford, będącej członkiem BSC, niezależnie od posiadanego ubezpieczenia oraz gwarancji na pojazd.
- Pakiet mobilności (auto zastępcze podobnej klasy do dyspozycji na czas wykonania usługi).
Opcje dodatkowe
Serwis ogumienia (zakup opon zimowych oraz letnich, sezonowa ich wymiana, wyważanie oraz przechowanie).
Standard obsługi
Pakiet serwisowy Twój Wybór oparty został na określonych standardach obsługi posprzedażnej obowiązujących u Dealera Koordynatora, które zapewniają:
- Opiekę nad parkiem samochodowym Klienta realizowaną przez Dealera Koordynatora (w razie konieczności również przez sieć Dealerów BSC).
- Priorytetowość w przyjęciu pojazdu Klienta do serwisu u Dealera Koordynatora.
- Wydłużony czas pracy serwisu (zgodnie z ustaloną dostępnością u Dealera Koordynatora).
- Bezgotówkowy system rozliczeń z Dealerem Koordynatorem.
- Zbiorczą fakturę z co najmniej 14-dniowym terminem płatności od Dealera Koordynatora.
- Możliwość ustalenia z Dealerem Koordynatorem indywidualnych warunków serwisowych oraz Assistance.
Zakres pakietów:
- przeglądy standardowe w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda dokonywane zgodnie z harmonogramem przeglądów opisanym w książce serwisowej, przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda,
- wymianę elementów eksploatacyjnych, podlegających naturalnemu zużyciu w trakcie eksploatacji samochodu dokonywanej w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda, przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda,
- naprawy samochodów w przypadku awarii spowodowanych działaniem czynników wewnętrznych pojazdu, konieczne do zapewnienia prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji pojazdu używanego przez Klienta, dokonywane w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda, przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda,
- usługi Ford Pomoc - świadczenia Assistance przez 24 godziny 7 dni w tygodniu, polegające na zorganizowaniu i pokryciu kosztów holowania pojazdu, który na skutek wypadku drogowego, kolizji lub awarii utracił zdolność do samodzielnego poruszania się. Uszkodzone pojazdy będą holowane bezpłatnie do najbliższej Autoryzowanej Stacji Serwisowej Ford, będącej członkiem BSC, niezależnie od posiadanego ubezpieczenia oraz gwarancji na pojazd,
- pakiet mobilności (auto zastępcze podobnej klasy do dyspozycji na czas wykonania usługi).
Kontakt
Damian Kumaniecki
Kierownik Obsługi Serwisowej Klientów Flotowych
tel. kom.: 694 445 506
e-mail: flotaserwis@auto-watin.pl
Michał Winiarski
Koordynator BSC
tel. kom.: 694 445 507
e-mail: flotaserwis@auto-watin.pl
Szybkie menu
Nasza firma
ul. Obornicka 4
Poznań - Jelonek
62-002 Suchy Las
tel.: 61 8 117 300
Godziny otwarcia
i numery telefonów
e-mail:
biuro@auto-watin.pl